CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, January 8, 2008

kelas baking di batalkan....sangat mnyakitkan hati tp dalam mase yg same aku selamat...huhu. yela, aku da la tak bawak topi, skaf lak ilang..mane tah aku letak mase cuti tu.tp aku rase mnyesal gak la tak dpt buat roti arini..huu:( . msti org kate nape aku nk mnyesal sdgkan bg mereka itu rahmat....tah la..aku mmg suka mnda ni jd mmg aku ptt rase mcm tu kot..cooking mmg da jd life aku..cinta aku kat bidang ni mmg mndalam...tp bese la, msti ada pnghalang utk smua cinta kat dunia ni...camne yek aku nak pecah kan had aku ni? aku nak brjaya dlam bidang ni..tp org tngk aku mcm tak puas ati dgn ape yg aku ada...nape ek? ape diorang tak suka aku duduk dlm bidang ni? huwaaa~~ rase cam bodo je mrh org laen...hihi

4 comments:

Unknown said...

knp x update? nk email leh x? :)

Unknown said...

i noe that u r eager with this field... undeniable.. nobody jealous with ur talent ... they just irritate with ur attitude, ye, tak dinafikan, u r very good in cooking ... tapi ur sikap yang membuatkan orang sakit ati ... sakit ati dan cemburu lain maksudnya... let say ... if u dapat buat sesuatu kat kitchen, noe body can learn from u, u are too eager to learn for urself...
ilmu kalu di kongsi makin bercambah ... ilmu yang disimpan takkan kemana ... so if u have learned something from other person, teach other person too... that make people thing u r iritated....n ajar la seseorang tu dengan ikhlas,, tanpa menunjuk2 atau bermegah,... learn to listen, learn to talk...that make u can walk...

by the way, i'm ain... using nadia's gmail...

Unknown said...

by da way,,this ma email nadiadacute@gmail.com

pa'din said...

nadia-hey2...i dunno ade lak org yg bce this crap..
well, im thankful for this...
nice to know u ain....