CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 15, 2010

mlm td...

mood: x boley tdo, lapar kemain

music: bunyik angin n cengkerik bersahutan...WTF!!! (malam jumaat beb)


ntah da bape kali aku guling2 mlm td, kejap kiri...kejap kanan...bgn duduk, mnyandar...tapi mate nih tetap segar..sesegar susu dr ladang~ gahh!!!

ahhh!! last2 aku bkk pintu g duk luar umah..mase tu dah pukul 12.30 mlm..duk lepak amek angin mlm sambil dengar cengkerik bersahut sahut mnyanyikan lgu mlm...brr~ sejuk gak, tp aku rase cam tenang sikit..ttibe teringat, eh....ni mlm jumaat kan?!! srta merta aku terase sngt2 sejuk la!!
toleh kiri kanan, atas bawah...hoh~ lek jela...tade sape nk kaco aku kat luar nih..

tngk jam lg skali..uikss?!! da setengah jam aku duk luar nih..x sedor lak....perut pun lapar..
ouhh~ bru tau kenapa aku xley tdo...aku x mkn pe pun satu hari td...minum air je..
cess...wey perut, nape x bg amaran awal2?? kalo x xdela aku duk melangut kat luar nih...

lantas aku ajak kwn aku g mamak tetengah mlm bute nih...lapa pnye psl, aku x kire!!!
smpai2 je tngk x rmai org..yes, oder cepat smpai...maka aku melantak la megi goreng ngan teh tarik panas...baru ko selesa ye wahai perut...okeh, aku kenyang~~

okeh mlm...selamat mlm n selamt la segalanya~

0 comments: