CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, May 9, 2010

pengakhiran yang sukar

mood: spt mahu mngurung diri dan mnjerit!!

music: -


ahhh~ kalo hendak dinyatakan secara zahir, mmg x terucap atau dizahirkan ke realiti..
entah bape banyak pergolakan yg sentiasa berkocakan dalam hati nih...
dan memang takkan habis walaupun ianya sudah diluahkan pada pusat blog nih..
hah~ makn menjadi lak jiwa kacau nih..haduhh

mlm ni, selepas mnghadiri majlis terakhir kanak2 foodservice ( aku bahasakn begitu kerana mmg sifat kami) aku betul2 pasti akn merindui semua yg telah berlaku..
aku akan tinggalkn tempat ni, kwn2 baru (mostly girl!!) , cinta lama, skandal baru...
owh, x lupe pada mak angkat aku yg merangkap mak mertua(akn jadi nnt~)...

uhh, sesungguhnye ia da memotretkan segala jenis lukisan hati yg sngt brharga...
sungguhpun mood aku kurang gila mlm ni, tp aku cube utk enjoy dgn mereka...
dan aku betul2 diruntun rase syg yg amat dalam pd seseorang mlm ni...
entah la, ianya mmg mimpi bg aku yg paling x boley blah punye..

hey, mmg betul...
mmg sukar menzahirkan perihal hati yg aku sendiri x pandai utk menafsir...
bak ribut catrina yg melanda ataupun gempa bumi yg berlaku baru2 ni ...
x semena ia dtg, dan x semena juga la ia pergi..
ibarat tol touch n go....
hahaha~

hmm....
sudah la...
sampai mase utk menamatkan malam ni..
sok ade program( tah name ade ke tak)...
try datang tengok sok..ade, join..xde, merayap jela..
it will be fine by me~

0 comments: