CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, August 2, 2010

hari hari yg berlalu

mood: statik dengan ape yg terjadi...plus rindu~

music: hanya padamu, Qiara : istilah bercinta, ramli sarip



da berhari tak update, yhen aku amek keputusan utk update jugak mende nih...haihh~
banyak citer da jadi sejak hari khamis yg lepas..err, bape hari yek kalo kire sampai hari ni? umm...ade la 5 hari...erkk!! kalo susu da jadi keju agaknye..ape agaknye rase keju tu yer? dan bagai mane pak arab boleh buat keju dalam bekas yg die bawak mase merentas padang pasir tuh? weh, da lari topik nih!!!

okeh2, aku senaraikan jela ape yg da jadi kat aku sepanjang lima hari keje tuh...


hari khamis:-> pagi tu aku bgn tido, siap boley call kazen aku lg..rase cam mls nak g keje, tp
mmg cuti hr tu..huhu..so g la bilik air nak gosok gigi...yg ajaibnye aku tersedar yg
aku da terbaring kat lantai bilik air yg sejuk tuh. aku pengsan!! mmg aku x sedar
langsung , tp yg pasti aku ade tahan sakit kepala yg amat sngt time tuh.
pastu, bos suh dtg keje...aku pun dtg jela...buat2 sihat!! sy makan vitamin!!!

hr jumaat:-> g check up kat klinik selepas puas dibebel oleh mak yg sngt prihatin dan kawan2 yg
sngt risau. naseb tade ape, cume doktor kate aku overwork. eh, bile lak aku
overwork? rasenye aku banyk melepak dari buat keje. hahahaha~

hr sabtu:-> keje petang, tp macam biase la....keje dengan penuh rase rehat pasal x ramai org.
so, erti kate lain, aku makan gaji buta utk hujung minggu..

hr ahad:-> aku da tade keje, tp aku risau pasal aku x call lg org jauh...waaa~ ampun2!!

hr ini:-> keje pagi, buat breakfast dengan sambil bergaduh suke2 dengan rakan sejawat. sangat
la hampeh kerana aku kene masak utk semua menu hari ni. woi, buat la keje mengikut
gaji ko. haiyahhh~ aku sangat la marah td sampai aku da x boley nak telan ape2.
sumpah sok aku kenekan diorg balik. ciss





rentetan peristiwa, uhhhh~ penat2. fine, gaji suda mau masuk..yehhh~ \(^^)/
tp banyak lak yg nak kene bayar...owh, kamera suda siap..suda boley amek..
maka akan panjang lah trip nnt...hehe...






p/s: org jauh da x tulis blog...y eh? sy rindu lah kat die....nnt sy call...kalo die x angkat die bz....sy tau...huhuhu

0 comments: