CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, August 7, 2010

super sunday for super me!!! weeee~~

mood: kelat2 kopi kampung tanpa gula tp like it!!!

music: B.o.B - nothing on you feat bruno mars



rasenye da lame x update..err, yeke? hah!! ape kejadah mukadimah seperti ini? nampak sngt ko kene idea block. pffttt~ haaa~ minggu ni memang penat..shaittt!! opp, jgn carut disini yer!! \(><)/


ke topik sebenarnye............................................................................................

agak x senang hati jugak dalam minggu ni. org jauh tetibe jatuh sakit..well, trase la sangat la helpless psl x dpt tlg...walaupun sakit tu nmpak cam remeh jer, tp mengenangkan die org yg disayangi dan dirindui memang la terasa sangt la besar sakit tu. adakah ini utk mnguji kesabaranku? haha~ da mula da senget die!!

tapi aku boleh doakan kesihatan die..tu jela yg aku mampu buat skg..doakan die jd sorg yg bahagia, sihat dan cepat la aku jumpa die!! sy mau jumpa die, mau hangout dengan die...dalam ertikata lain, sy suda rindu sama die. tutup citer.

okeh, esok suda sunday atau ahad. ohh!!! esok ahad yg super!! haha!! dan gaji belum masuk lg.....err, bos..kasi cepat sikit boley tak? nak pose da ni, mau shopping sikit2..suar sy pun da koyak kat lutut ni..kasut kitchen sy pun da kopak, mintak dibarukan...jd, cepat skit yer boss...ehehehe ( gaya org nak pinjam duet).

dan besok, ade shooting iklan kat kafe tempat aku keje. wahh~~!! kene la tacap skit yer. hahaha~ cam gile eksaited lak...mengong....td sume die punye bekground suda siap, props pun da masuk...jd sok tunggu jela sape artis yg dtg...hoh, aku kene buat brekfes utk diorg!!! erk...agak gementar la jugak kot pasal artis nih mesti ade yg cerewet. hishh, kang aku suh masak sndiri bru tau..

dan semalam ade even melantak sampai kenyang!!! haha~ memang gile...tp syg takde gambar, kalo tak mesti ade yg tak percaya itu mereka ( aku makan sikit jer psl da kenyang)..
aktiviti dilaksanakan pd pukul 12.30 mlm...okeh, tu da satu hal...pastu, order kerapu, sotong, udang, tomyam seafood, sayur sampai 2 jenis...nasi tambah dua portion...agak2 bape org makan?
7 org? hah, untung kalo camtu...4 org je kot semalam...aku da nak muntah mase sumbat kerapu 3 rase tuh...memang da kenyang gile..tp malm tu best gak la, tengok air pasang ramai2..siap buat citer seram dan merapu lg. kredit to naze yg berjaya buat kitorang rase nak terjun laut mlm tuh..haha~ dan tq pada omar, ko mmg giler la..berjaya menghorrorkan perjalanan kami pasal ikut jln yg memang kalo eksiden, jumpe mesti da reput punye!!! perghhh~ mintak dijauhkan!!!

naseb aku boley bgn bertugas pg sabtu...hummm~ to much to be told but still, there is always something dat i or u can't tell it...simpan la skit kan..xkan nak share sume...huhuhu..x happening la nnt kalo sume da basi...
anyway, dlm fikiran sy ttp ade die walaupun sy jumpe ramai gadis lain...die bukan yg pertama tp aku harap die yg terkakhir utk diri ini...








p/s: cuti lime hari pd bulan pose, dan shift yg agak mencabar...coming right up!!!!

- oh, org jauh...sy akan dtg ketempat kamu...jgn kemane2 yer...

0 comments: