CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, July 26, 2010

aku kembali

mood: sedang menguatkan hati

music: fight for this love, cheryl cole (whaa?!!)



macam la lagu ni akan buat aku makin rase selesa dengan rase hati aku skrg ni...huiiihhh~
da baek demam makin banyak lak menda yg bukan2 aku pikir... oh demam, dtg la lg...aku taka sanggup nak jd camni...tp nak buat camne, otak akan tetap berjalan walaupun ko kate stop. kalo la die ley cease function ikut suke macam mesin, da lame ko jd gile gaknye.....

macam mane nak jelaskan semua perkara yg da selalu aku pikirkan kat si die? aku kene buat macam lagu diatas ke? die yg jauh berada di prai utara tuh buat aku resah setiap hari..entah kenapa die sentiasa terasa jauh (hakikat memang jauh dari aku pun!). terus terang die la yg kedua dalam hidup nih selepas kehilangan yg pertama..dan kehilangan yg pertama merupakan kesakitan yg aku sendiri tak tertanggung, apatah lg parent die. okeh stop!!! nanti abes basah keyboard dengan airmata lak!!

huh~ aku da mula suke die dan aku sendiri x pernah nak rase menyesal sikit pun. aku tetap suke die walaupun die cari yg lain kerana aku yakin die utk aku. aku boleh tunggu die walaupun die jauh dari aku. tapi aku xde la korban segalanya macam tu aje. aku tetap ingat segalanya berkemungkinan. x berani aku utk berjanji tapi tak tepati.

tapi memang da sahih perasaan aku kat die memang tak akan berubah. boley kate banyak pilihan yg lain tapi aku da xnak. die utk aku. biar la lame mane pun. aku da cukup sedia utk berkorban kali ni. dan dalam mase yg same aku kene berusaha utk ambil hati die. aku ikhlas utk die. dan aku xnk la aku jd mcm lelaki yg kenal die sebelum aku. biar aku jd yg terakhir utk die. aku nak bahagiakan die macam org lain. dan aku takkan buat die menangis.

lagi rela dengar die ketawa, tengok senyuman die (yg ni buat aku cair~) hehe...sambil2 minum kopi yg die bancuh (atleast aku dan die suke kopi!)
so, fight for this love bro!!!







p/s: kalo die bace , nak kate ape yer?

0 comments: