CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, September 7, 2010

berhabuk!!!

mood: raya weh, mesti mau hepi2~

music: telinga agak pekak pasal gile men mercun semalam



ah...da nak abis da ramadhan...wuuu~ sedihnye, die da nak pegi...walaupun sebentar kau datang tp banyak memori yg kau ukirkan utk aku kenang sampai bile2...akan aku tunggu ko datang lg nnt tahun depan..

uhh~ lame da tak menulis...idea tetap tak bnyak..yela, aku bukan pakai mentol idea elektrik, pakai pelita je. haha~ semangat raya kan? hehe..

ape2 pun, firstly nak ucapkan selamat hari raya..ampun maaf pada siape saje yg mmbaca ruangan ni..kot ade terkata mahupun terlajak bahasa. haih...manusia tak lepas dri buat kesalahan...

baru hari ni aku dapat belayar kat internet...almaklum bulan pose ni keje da agak sibuk...kene buat itu, buat ini...keje lak asyik balik malam je...nah, akibatnye mase tidur aku da jd macam makhluk nokturnal...mate pun asek bengkak je pasal x cukup tido...xpe la, sume pasal nk kumpul duet cepat2..planning da kene gerak kan...kalo lg 5 taun tak capai target, mmg melepas la aku..
anyway, too much to do pun akan jd beban gak..hah, pelan2 din...x kemana benda kat dunia ni...

cite pasal bulan puasa....oh, aku g kedah...to be exact, daerah alor star...tujuan? sebenarnya nak jumpa die, tapi die balik kg...so plan bertukar ke umah kakak sedara aku...rase sngt kecewa kerana niat aku nk jumpa die..nk buke sesama..nk kenal parent die kalo diberi peluang...haihh...kalo la aku ni jenis cepat mengalah, da lame aku nanges...aku rindu sangt kot kat die...walaupun xde ape lg, tp aku da rase die dekat dengan aku...die la semangat aku utk terus berusaha dalam ape yg aku nk buat....atau pun die taktau kot...haha...xpe la...t sampai mase aku bgtau la kat die...

hmm...besok da nk balik..kene la packing mlm ni..mungkin gerak petang tp tengok la tahap mengantuk nnt...nk kene servis dulu kenderaan, kemas umah, basuh mane2 baju yg kotor...baru la dengan senang hati nk balik kg...

dengan itu, tunggu kepulangan aku utk mencoret lg didalam kanvas maya ini..( erk, apsal da macam seniman lak bahasa td??)






p/s: ain, u tetap tidak jauh dr sisi i.....

0 comments: