CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, September 21, 2010

keringanan jemari yang gemok~

mood: tade yang boleh gambarkan~ uhhhh....

music: do you remember, jay sean



uhmmm......

*agak gemok gak jari aku ni* hah~ ni ler statement yg bermain kat dalam kepala yg da berusia 24 tahun....da kalo jari aku gemok, mesti aku ni gemok gak kan? Yesss~ ko salah...haha~

aku x gemok pun, cume jemari daku agak besar..hasil kerja keras dulu..banyak kelebihan ade jari yg besar2 nih...orang sume jeles bile aku uli doh, doh aku cepat jadi dan kembang dengan cantik..
(kenyataan, bukan riak!!) so, kene la berterima kasih dan syukur kan...cume satu jela, aku xley cari cincin..hakhakhak~.....kene tempah baru boleh sarung kat jari...

malam ni, bulan yg terang da muncul kat puncak alam...jd cam biasa la, kene la melepak menikmatinya kan? bukan selalu ade peluang nk buat camni...ditemani secawan kopi pun da cukup...(if die ade sekali lg best~)...mesti akan terkenang kisah2 silam, mengenang ape yg da jd...
mesti pasti akan terasa berbaur~...wahhh!! ape ni, aku mau hepi2 malam ni..

so, what da buzz? xde pe kot...basuh baju keje, prepare utk interview keje, potong rambut.....oh!! syg nye nk ptg rambut...ssh nk dpt bela rambut panjang nih...haihhh~ korban2..kene amek pic dulu baru potong rambut...pasni no more long hair...abah, abang x dapat nk buat rambut cam abah mase muda2 dulu...sedeh2~

well, ape pun must go on~ tade kisah la rambut pendek....yg penting dapat keje yg membawa dimensi baru..erkk, pelik jer cara menulis kali ni..hahahaha~





p/s: aku pasti aku dpt....gigih2!!!!

0 comments: