CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, September 18, 2010

rebus itu...bakar ini...

mood: ala2 p.ramlee nyanyi dendang perantau

music: perpisahan, aman syah


Selamat Hari Raya!!!!



(ughh, bukan tu yg nak diucap walaupun semangat raya masih ada~)

hahaha~ takpe la, raye sebulan kan? ( ini da terdidik dr kecil kefahaman ini!)....bulan ramadahan da jauh pergi, dan syawal baru je seminggu berlalu...errr, bonus nih..hehe...bape banyak kalo org berumur mcm aku ni dapat duet raya? Jangan la nak meneka sembarangan pasal aku da memang x dapat duet raya....(T-T)

tapi kes hulur plak jadi makin menjadi!! rasenye wallet aku da rabak, kempis sekempis kempisnye.....erkk~~ tangis dalam ketawa la kau ye..(a'ah ler..naseb mak yg cun meletop raye ni hulur duet mase nak balik..hehe..tq mak~ i lap u la!!!)

tp nk buat camne..hulur2 pun da rase cam nk tercabut lutut, kepala da senget macam kene tarik, badan macam kene pulas....ye, cube teke lg...takyah la, aku bg senang citer...aku demam untuk raya kali ini..hoyeahhh!!! (syabas kerana anda berani meredah hujan mase balik raya haritu). maaf kawan2, aku trpaksa berlakon jd sihat supaya korang tak rase bosan kalo aku xde.
hah, terasa seperti poyo jer...


0 comments: