CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, March 20, 2010

24 tahun 30 minit




mood: moody turn on n off...and on again!! , music: buat sang puteri, spider

tiap tahun mcm nih..wish besday pd diri sndiri..haha~
mane taknye..ak sndir pun brahsia bile pd perkara nih, bg ak kureng penting la..
psl mak abah aku x mngaja aku utk sambut besday dr kecik...
so, bg aku bkn prkara penting..cume ak jd makin tua, n makin singkat mase kat dunia nih..

kdg2 ak rase sebak gak..xde sape yg nk ingt besday aku..
tapi hnya brtahan selama bbrape minit jer..pas tu aku lupe la.. =_="

tapi serius ak ckp...mlm ni ak mmg rase sebak gile..mase balik keje td nanges ats moto..
mmg x boley thn lg la airmate tuh...da mcm hujan dah..
smpai umah, mmber ajk lepak mamak...ok la, die kate nk smbut besday...ceh, mamak je ke? bwk la aku g menara key el ke....mkn kat restoran berpusing tuh...berpusing ak nnt..haha!!

n skg ni, mase entry ni ditulis, umo aku da masuk 24 tahun 1 jam 20 minit.....
skg ak nk lupakan hidup ak yg lepas..jd org baru esok, dgn niat hati yg suci n murni..haha


P/s: tq pade apis, miss amalina, aris n naz psl wish aku!! x lupe pd mak an adik2 yg ingt besday abg...nex time abg blikan adiah utk korg yer!! tnggu gaji besar sket la!!

(^^,)

3 comments:

bdk kck said...

welcome2.. ^_^

pa'din said...

huhu...nex year mau adiah la....

bdk kck said...

ish,demand.next year da 25 thn.x blh dpt adiah dah..huhuhu