CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, March 11, 2010

aku benci waktu yg da lepas!!!

kenapa la aku rse cam ringan jer mulut nih nk carutkan sesuatu...=.="
emosi x stabil kot...

hmm~

ape yg da jd? meh aku listkan..

1. lappy aku xley receive package data internet..damn!!!

2. test JPJ postpone lg...hape bodo la, takat kurang 2 hari je pun x kasi lepas..kedekut dan bodo!!!

3. cermin mata baru pun x siap lg..hangin!!! tapi xpe ar, blum bayar lg pun...hee~

4. pantang aku ngah sibuk membaca org kacau!!! mmg kene carut la, x kire la sape ko...
p/s: carutan tu hanya dalam hati yg brbunyik!!

5. aku da makin bosan dgn keje partime aku..

6. aku x dapat kumpul duet lg bulan ni, maka tergendala lg budget dslr aku..!!

fuhh~ lega sikit..
ringan kepala yg berat fikir psl sume nih...xpe, aku akn selesaikan sume tu secepat mungkin. dan mungkin akan cube mnyukai kembali keje partime tuh...hanya kerana aku nk kumpul duet..

buzz out!!

0 comments: