CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, March 27, 2010

entry kedua mlm nih: the curve

mood: burppp!! kenyang dan mngantok
music: da xlyn, mate bagai ditarik2 utk pejam!!


mmg btul la pe org kate...selagi x pegi selagi tu la asyik trtanya2...=_="
saya jd jakun plus hepi sekejap ( knape aku jd sopan nih?) ble mmber ajk g the curve..pergghh!!
kampung benor le aku nih..haha~
dorg ajk lepak psl da pnt g kursus ptg td, so dgn jayanye lepas solat magreb kami brlima ( diorg bwk awek, ak jln sorg2!!) g la the curve sane..
mmg cantek ar, sampai sane jammed!! shaiiit!! lupe ni mlm minggu..hoho~ pe lagi, tahan sabar dan tahan kentut la. kekekeke

da tuh, misi utama x lain x bkn adalah utk melawat IKEA. ceh!! ikut jela kan, org da nk bwk...nk g sndiri mmg hampeh ler nk g sane...buang mase walaupun dlm hati da melonjak2 nk suh pegi!!
ikutkan sampai sane aku mmg da kebulur tahap org somalia. "wey kwn2, korg x lapar ke? hadeyhh!! nk suh ak trgolek depan kenny rogers ke baru nk ajk mkn?" hoho~ cmtu la ayt yg hampir nk trkeluar td, tp sempat d tahan oleh tgn aku...sungguh kurg sopan yer ko pa'din.

akhirnye, g gak diorg mkn..fuhh~~ lega hati aku. g mkn bkn tmpt mhl pun...g kat foodcourt IKEA tuh. mkn style western. so ngan pntas aku pun mngoder aper yg femes kat ctu. pilih2 mne nk mkn, last2 aku tibai meatball set. nyum2~~ 10 biji meatball aku mkn x sampai 5 minit!! tu tnda aku mmg lapar giler!! okeyh, aku tau aku buruk lantak!! haha~ pedulik pe aku.

pas mkn, smbung ronda2 dan balik dlm 11.30..da, ak mmg x beli pe2 kat sane...cme tngk interior design ngan display room decor diorg. aku da set dlm hati " aku nk decor umah aku mcm ni nnt!! yess!!"..haha!!



p/s: okeyyhh, aku rambang mate td bile tngk bhn interior design ikea!!! so eksklusif tp aku still x mmpu lg.wuu~ (>.<,)

0 comments: