CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, March 26, 2010

di mana hatiku?

mood: kecamuk sedikit

music: -

jam da tunjuk 1.30 pagi...dan aku masih dalam keadaan resah..
ni sume akibat perasaan aku yg brkecamuk sedikit skg nih...
nak kate mngantuk, mmg da mcm nk trpejam mate nih, tp hati nih ngah bergelojak,
ala2 angin mndung ptg td... =_=,
mmg rase mcm nk mnangis lg..tp aku kan llaki..kene jd cool walau pe yg trjadi

bodo la kalo ko still nk mncuba suatu yg x mustahil tp sukar ko nk dpt dgn care yg ko gune skg ni wahai pa'din!! ( ni aku yg no due tulis, bkn aku yg nyata!!)

mmg trase mcm sewel la kalo asek nk mlyn jiwa cmni..boley parah aku nnt!!
tp, mnde nih msti dtg dgn ttibe tatkala aku nk mrase suatu kebahagiaan...gile ah!!
fakk!!!

oppss!! ak da nk mula mngarut...tp tu la pe yg ak rase mlm nih...sebolehnye aku nk brteman mlm ni tp hampeh...sume mmber da tdo..chaiss!!! seko2 brselimut ( ngah sejuk skg nih, almaklum pas ujan)

xpe ah...ak ley lepak sorg2...pk mnda yg ptt..
atleast, i've been brave enuf to say what i want to say...
and the rest, i'll let the time judge it..

p/s: impressive pa'din!!! wooott~ 4 ya!! haha

0 comments: