CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, July 7, 2010

adrenalin tercabul!!!

mood: tenang banget sih!!
music: desir angin malam..brrr~~



agaknye da buang tebiat kot aku malam ni...mate memang x bley pejam pasal da kene kopi yang sangat la "kaw" td..mantap sungguh kopi kisar itu!!!

sekarang ni aku ade kat luar rumah...yer, aku di luar rumah pada waktu ketika blog ni ditulis..
tengok jam da pukul 3.47 pagi...rase best lak duk luar sorang2 nih...angin pun dok tiup2 dengan lembut...takpe la, sekali sekala menikmati hari cuti dengan cara camni..ehehh..ade sape yang nak join buat camni? aku bat ramai yang akan cakap bek tengok bola atau tido...peh, xde jiwa romantik ar korang..haha

oh ya, malam ni jerman melawan spain, jd aku wish jerman menang la..achtung German!!!
tapi aku x kisah la sape yang menang sekalipun, pasal aku bukan la minat sangat bola nih..takat amek tau jela..nanti kalo orang citer takde la melopong cam orang x penah denga ape tu sukan bolasepak...

hari ni hari cuti, jadi kalo boleh tiada la gangguan..tapi rupenye ade gak gangguan tu, cume x sampai kat aku la..sumenye masuk ke no maxis yang da lame ak x on pasal aku ade satu henpon jer...haha, hamek ko pada sape yang nk rembat hari cuti aku tuh!!! (tp aku dtg gak buat keje, kesian kot....x sampai ati lak nk jd kejam!!)

hmphh~ mengeluh saje...suda pakdin, kite ni orang biasa...tiada pangkat..jadi, kite kene hidup dengan rase penuh bersyukur...bukan nak cari salah orang je macam sesetengah orang...dan ingat, teman sekerja bukan tempat utk kite lepaskan kemarahan..silapa haribulan, lagi teruk kene balik!!! huuu~ nasib la tadi x maki orang, sikit je lagi ke"cool"an aku nak meletus....sabar bro!!

ughhh~ makin sejuk lak..tapi macam makin best dok kat luar nih...haha~
da macam makin senget aku ni sejak tinggal kat puncak alam ni...macam2 orang aku jumpa, dan makin meriah hidup aku...insyaallah, ade rezki lain mungkin aku akan berhijrah sekali lagi...kali ni mungkin singapura atau berlayar...tapi x lame la sume tuh...cukup la 5 tahun, nk kumpul modal hidup aku nanti...

hehe...besar cite2 aku tuh...xpe, aku kene usaha. ye usaha!! pastu doa banyak2 dan pasrah....mesti ade utk aku... (^^,)










p/s: ade yg da flight ke US..aku jeles!!!

0 comments: