CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, July 10, 2010

dimana saja, dimana jua

mood: terkejut dan haihhh~ berat saja di dada...
music: tade, x dengar pe lg pun...



semalam memang hari yang sangat sibuk...tapi sempat gak la men"curik" sikit mase utk aku menghela nafas (ceh, cam kene bayar lak oksigen tuh!!)..heh.. (><)

semalam tah ape da jadi kat aku...buat keje dengan hepi, sehepi orang len, dan terima la padahnye kemudian..nah, amek ko!! serba salah yang teramat sangat mase tu, dan tah camne aku boleh cover dengan muke selamba badak..sori Bro sarapi, sori Kak Umi..aku tak ingat nk tekan button "cook" tu..kalo x sale kite mesti da cecah RM 1000 dengan sekelip mata!! uhuhuhu~

dan, itulah akibat terlalu hepi..

tapi semalam memang hari yag x dpt lupe la...aku dikejutkan dengan satu kemalangan..dan ia melibatkan kawan aku...well, secara teori kawan, tp praktikalnye aku x kenal sangt pun..cume kenal2 antara customer je...anyway, eksiden tu memang kalo aku yang kene pun mesti mak aku meraung punye la..dr ape yg aku tengok (aku g site eksiden n tlg mangsa sampai hospital) memang die bawak kete tu laju...impak pada kete memang sangat teruk..mungkin die ingat die boley buat drift kot memandangkan kete die macam kete Mazda 86..dan jln kat puncak alam,especially yg kat dlm kawasan UITM tu banyak selekoh..memang la layan!! aku pun x terkecuali, tapi aku layan degan moto jela....tu pun cam ngeri2 gak la memandangkan da ade moto yang tergolek pasal lyn selekoh kat situ...

memang x lame lg jln tu akan dinobatkan sebagai selekoh maut la...haihh~
jgn berhantu sudah..kang x pasal ade lak yang x berani kuar malam kat sini...da ler keje aku nih banyak balik malam, pakai baju putih lak tu...kang ade budak yang salah tengok karang..

oh, hari ahad..kenapa aku kene keje hari ahad? kenapa? adakah aku kerana aku ni masih single, jd kelebihan hari minggu diberi kpd yg da kawen? uweekkk!!! x adil kot..nk gak cuti hr minggu, boleh aku hangout ngan kwn2 yg rata2 cuti hr minggu....aghhh!!!

fine!!! aku cuti ujung bulan!! haha!!







p/s: die jauh, cuti hujung minggu pun x gune...pfffttt~

0 comments: