CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, July 21, 2010

hari rabu yang haru~

mood: fine fine saja

music: solo, iyaz



sangat rase bertuah dapat bgn pagi lg hari ni..wah, makin bersemangat sejak kebelakangan ni. macam ade sesuatu yang baik bakal berlaku dan aku memang pasti aku da lame menunggu utk perkara baik tu. huhu..hey2, cepat la dtg, x sabar da nak tunggu lg.. ;P

hari ni kene hujan mase pegi keje. pembetulan. aku meredah hujan utk pegi keje.haha..
terpaksa la kan..mane la ade kenderaan berbumbung buat mase sekarang. ade moto je. lg pun aku pegang kunci kedai plus kunci stor, kene la pegi awal..kalo x ade yang nak marah aku x pasal2.
agak menggigil gak bile sampai kat kedai, dan memang suda lencun la....haihh..kesan sampingan: kepala aku jd berat, tekak rase semacam, hidung mula berlari...eh, berhingus (runny)...ehehe...ha, da jd bengong jap...
tp best la. menikmati hujan rahmat yg mane xde org len buat pd awal2 pagi!!

mase berehat selepas buat brekfes, dtg la pulak citer yg aku sendiri pun macam x sedap dengar lah...kenapa la yer org yg mane gaji da tetap nak jeles dgn org yg bt partime mcm aku nih?
kes die senang je, bos aku up gaji jd setaraf dengan staff permanent. da kecoh diorg x puas hati pasal menda tuh..lerr. x pikir jauh kot diorg nih. aku ni kalo x keje, xde la duet mahupun dibayar. xde kursus, xde overtime, xde potong epf mahupun socso..haihh...perangai sangat la pelik. agaknye diorg tengok aku ni macam banyak duet kot, tu yg mcm nk dengki. ala, kene la pandai manage ekonomi ...apeda~

xpe la....aku okey jer..x susahkan diorg tp diorang susahkan aku ade la. x amek hal pun sume tu pasal aku keje dengan rase bersyukur.
dan harap la rezekiku diberkati. amin~

ouh, kene mula kumpul duet...haha~ gaji da naik, kene la simpan walaupun singgit. kate nak kawen kan..bahahah~ gile gatal ko!!!

err...nak beli moto dulu la. x, bukan. nak beli umah dulu. jap, travel around europe?
aghh~ banyak lak cengkadak!!!







p/s: planning 5 taun dari skrg. berjaya sebelum 30!!!

0 comments: