CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, July 3, 2010

seken glance....ek?!

mood: suam2 kopi
music: super something, Yuna


sepanjang hidup aku yg da 24 taun ni ( siyes rase tua!!), da bape banyak perkara yg aku rase aku sanggup buat hanya kerana perempuan...wohh!! bukan rase menyesal, cume nak ingat balik jer..kalo aku nk buat list boley x? rase macam banyak, tapi tah la...kite tengok nanti list tu sampai nombor bape yer...haha..

okeh..kite mulakan dengan bismillah...wey, penting kan kalo nk stat buat keje dengan lafaz tu..berkat tuh..eleh, ye la ko...erk, ko x tdo lagi ke? tido hape, da ko bagi aku kopi, celik la...
yela.jgn kaco sudah...


senarai perkara kerana perempuan:

1. belikan hadiah yang mahal

2. beli topup - ni sanggup lari g kedai 7e

3. pegi jumpa walaupun orangnye jauh

4. jd romantik - ni taktau ar..kwn aku ckp

5. asyik pikir ayat manis - ni mmg bukan aku!!

6. bohong mak aku - warghh!! ni mmg mintak ampun mak...x sengaja~

7. kelepet duet abah pasal nk beli hadiah besday - last kantoi gak, naseb abah x marah...hehe



tu je kot...eh, sikit jer rupenyer...huh...nampaknye kene berubah lagi...
da macam bukan aku tiap kali aku imbas balik ape yg aku buat...
atleast, sekarang ni da berubah sikit la...cume aku slow, bak kate kawan aku...
cess, aku slow pun x la menghalang jalan kat federal tuh...

ouh, hari ni die da sampai penang..makin jauh la dari mata...hope dekat di hati la...
aww~ geli ah aku tengok ko ni....eleh, ko jeles kan..hahaha ( monolog ni memang takkan berakhir kalo dilayan)

oushh, kopi sejuk memang x sedap, nak2 kopi bancuh sendiri...terase kapein suda mendak kat dasar mug yg suci nih...iskk...

suda2, memang time tido pun..balik keje pun nak kene buat macam2...haihh...bile mau ade die untuk buat semua tu? bile ye?






p/s: pegi facebook kalo nk tengok die,dan mmg suke tengok die..terubat sikit la..

0 comments: