CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, July 23, 2010

bile dah lame x kene

mood: rimas, hingus meleleh, jelak tengok prescription....

music: Travie McCoy: Billionaire ft. Bruno Mars


seperti ape yg ditajukkan utk entry kali ni, itu lah ape yang terjadi keatas diri yg agak lemah ni. ni sume gara2 meredah hujan dua hari lepas. haha~ takpe la, bagus gak dapat rehat yang macam ni. sedar sikit yang diri tu memang da lame x sakit. tapi selesema ni satu jer yang buat aku rase sangat menyampah bile kene. asek nak berkepit jer dengan tisu atau kain lap. pastu asek gatal jer hidung. fuhh~ rimas!!

dan hasil akibat semua tu, hari ni aku datang keje lewat!! wah!! suda catat rekod buruk..huhu~ dan yg paling best, aku pegang kunci ofis, kunci kedai...waa~~!! ampun kawan2!! aku da lalok pasal makan ubat selesema. tido pun x sedar jam loceng berbunyik dan memang aku tido mati. ape la nasib hari ni. ko da minta maaf kat syakir ngan wawa pa'din?! erkk!!! ye, ye....ampun wahai kamu berdua...thanks pasal call aku tp sume x berangkat..aku betul2 mintak maap yer.....hadeyhhh~

hari ni nak keje pun x bersemangat...asek nak meleleh je hingus..campur lg dgn rase mengantuk pasal effect ubat selesema tuh...memang sume keje tak bape nak menjadi hari ni..last2, call cook len..suh diorg cover aku hari ni..huuuuu~ sangt la x best hr ni..hopefully cepat la sembuh aku nih...

ohhh..td ade sesi ukur baju. yep. aku bakal dapat uniform baru spt yg djanjikan pihak pengurus. tp nape aku dapat baju kitchen je? wey,sedor le ko tu cook ok..bukan bdk servis. ehehe...tp baju oren tu kelihatan sngt ganteng beb. sudah, ko tu gelap..da macam ape kalo ko pakai..wah, laser sungguh mulut ko yer!! hahaha!!!
(sangat aktif sikiri tatkala aku demam. nak kene ikat jap lg kan.)

okeh..pose pun da nak dekat...sangt tak sabar tunggu bulan yg dipenuhi rahmat ni...kalo nk kira, da masuk 6 tahun aku stat pose jauh dari umah..ah~ sori mak abah..anak mu di perantauan...pffttt~ cam jauh jer..hahaha...
oh...nak g umah kakak lili lg..dan jumpe die juga...suda janji kan..kene la tunaikan. xmo la di cop sebagai pemungkir janji.

mungkin raya kali ni akn jd lebih sederhana pasal aku sendiri da malas nak prepare yg over budget. bnyk beb nak kene buat, yg penting kene la cari rezeki lebey bulan pose ni..mudah mudahan rezeki jd bertambah murah pose ni...amin~





p/s: sy semakin rase mengantok. org selesema bole minum kopi x?

0 comments: