CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, July 20, 2010

hari mencuci

mood: hebat pagi tadi!!!

music: suara die mlm tadi...owh~~


heh....pagi ni da rase sangat bersemangat..yeah..sangat bersemangat!!!!
kerana ape? owh, da tentu kerana die yang jauh di seberang prai utara sana. suda la ko!! banyak berangan ler~ haha!!.

okeh, tapi tu da cukup untuk aku rase hepi sepanjang hari ni. yela, da bape hari ni aku cube utk tidak mengendahkan ape yg terjadi pada diri yang lagi satu. blerghh~ da macam kucing kebulur rasenye..mwahaha!!!

oh oh~ hari ni keje shift 8-5..terasa cam keje pejabat tapi sebenar benarnya kene g cuci a.k.a mengemas dapur kesayangan aku di tempat keje. woahh!!! best bermain air hari ni..haha~
takyah aku g men air terjun ke, g pantai ke pasal hari ni aku betul2 menggunakan kemudahan air paip di kafe tu tanpa rase bersalah. alah, aku bukan bayar bil pon..bos yang bayar!! senang la ko cakap yer. karang die potong gaji pasal mau bayar bil air baru ko tau!! :P

huh~ ade gak sisi yang aku x suke mase mencuci td...aku kene buat sorang2!!! cam ahampeh bile ade orang yg sanggup amek cuti dan tukar shift semata2 takmo mengemas sekali..korang memang cam haram je!!! da tertonggeng2 aku sorang2 mengemas chiller dan freezer yang mane aku punye peti ais kat umah lg bersih walaupun cume berharga 500 hengget. harge beribu pun tak guna kalo orang x pandai jaga. haihh~ banyak gak la aku mengeluh...tapi bukan pasal penat ok!! aku mengeluh pasal melihat segala ape orang yang berlagak pandai order tapi akhirnya x pandai menggunakan seluruh produk yg diorder olehnya.

hahhh~ memang mau angkat jari tengah la kalo ingat2 balik ape yang die cakap. tapi takpe la...die orang besar yang takmau tunduk pada kesalahan sendiri tapi nk alihkan kat org len..fine!!
aku x amek kisah pun pasal aku akan tetap jd aku yang ade sekarang ni...err, mungkin akan berubah menjadi lebih....sarcastic kot..haha~

yep...sarcastic is really suit for me.







p/s: bile dengar sore die semalam, melayang sume rase berat hati...wau, power sungguh die!!!
hahaha~

2 comments:

ain samat said...

gudluck din

pa'din said...

tq dear...u sokongan i..
hehe