CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, July 17, 2010

semakin sedar...

mood: -
music: -



sejak kebelakangan ni, aku asek terjaga dari tidur di tengah malam...dan tiap kali tersedar tu aku mesti terpikir akan kematian aku selepas aku menyelesaikan segala ape yang aku akan buat kat dunia ni...

memang terus aku rase nak menangis, takut, dan sedar yang aku masih tak berbuat ape2 lg yang bakal menjadi bekalan aku kat dunia yang lg satu tu....dan perkara tu memang x berhenti dr terus bermain dalam fikiran aku. boleh kata setiap mase bile aku bersendiri, mesti teringat semua tu...

rasenya tingal dua sahaja perkara yg perlu aku buat kat dunia ni. berkahwin dan menunggu mase aku utk kembali kepada penciptaku...

ouhh~ rase sngt singkat hidup ni,dan aku da macam sia2kan 24 tahun yg diberi kat aku....
hanya tau menikmati tapi tidak pandai mensyukuri ape yg telah aku dapat...

maaf...aku kene semakin sedar dan semakin rajin utk bersiap...skrg bukan lg mase utk bermain2...ya, kuatkan semangat din!!!








p/s: aku nk bersama die hingga aku pejam mata nnti...

0 comments: